آ

  • آتش زر، علی کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالب‌های گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همه‌‌گیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]

ا

  • احراری، ابراهیم شناسایی مولفه های تأثیرپذیری سیاست گذاری رسانه ای از داده های پارادایمیک فضای مجازی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 361-323]

  • احمدپناه، محمد بررسی و تحلیل بازی‌های دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایده‌پردازی جهت طراحی، بومی‌سازی و ارتقای کیفیت بازی‌های ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]

  • احمدی ده قطب الدینی، محمد تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازه‌های مدل پذیرش فناوری دیویس [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • احمدراد، فرید نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوج‌های مراجعه کننده به دادگاه خانواده [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 510-475]

  • اسحاقی، امیرحسام قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • اسدی، عباس قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • اسلامی، حسین ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]

  • اسماعیلی، رضا تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوه‌های اقناعی متداولِ اشتراک‌گذاری پیام در شبکه‌های اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]

  • افروز، محمود رسانه‌های خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • افشانی، سید علیرضا ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]

  • افقی، نادر از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]

  • امجدی، حسین شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 77-33]

  • امیرکبیری، علیرضا شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 77-33]

  • امینی، سعیده واکاوی کارزار تویئتری روایات آزار جنسی بر پایه علوم اجتماعی محاسباتی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 204-159]

  • انگورج تقوی، فاطمه مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه [دوره 9، شماره 35، 1402]

ب

  • بابایی، معصومه طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • بیابانی، حسن زمینه‌های پذیرش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط(SME) [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • بیات ماکو، علیرضا کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالب‌های گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همه‌‌گیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]

  • برجعلی زاده، محمد نقش رسانه‌های نوین در جابجایی قدرت در جوامع سیاسی و گسترش مردم‌سالاری [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 277-237]

  • بیگدلو، مهدی تاثیر رسانه‌های نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ) [دوره 9، شماره 35، 1402]

پ

  • پاکزاد، احمد پنداشت مردم تهران از سلبریتی‌ها در عصر رسانه های مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402]

ت

  • تفرشی، امیرعلی کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالب‌های گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همه‌‌گیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]

  • تقی آبادی، مسعود نقش رسانه‌های نوین در سبک زندگی سلامت‌محور (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 121-81]

  • تقی پور، فائزه تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوه‌های اقناعی متداولِ اشتراک‌گذاری پیام در شبکه‌های اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]

  • تقوی فرد، محمدتقی تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 247-223]

  • تقوی فرد، محمدتقی تحلیل احساسات مبتنی بر متن‌ کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]

  • توحیدی، محمد ارائه الگوی تأمین مالی شرکت‌های نوپای حوزه تماشای آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 424-391]

ج

  • جدیدی، محسن نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوج‌های مراجعه کننده به دادگاه خانواده [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 510-475]

  • جدیدی محمد آبادی، اکبر تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازه‌های مدل پذیرش فناوری دیویس [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • جعفری، سید محمدباقر شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 77-33]

  • جعفری، علی نقش رسانه‌های نوین در جابجایی قدرت در جوامع سیاسی و گسترش مردم‌سالاری [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 277-237]

  • جعفرپور مرزونی، زهرا کارکردها و موانع استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 454-425]

  • جلیلوند، شقایق واکاوی تأثیر اینستاگرام بر قصد کارآفرینی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 398-365]

  • جوانبخت، پروین تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوه‌های اقناعی متداولِ اشتراک‌گذاری پیام در شبکه‌های اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]

ح

  • حیدری، الهام تحلیل تأثیر جهت‌گیری بازار بر عملکرد کسب‌وکار: نقش میانجی پذیرش شبکه‌های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 127-105]

  • حلاج زاده، هدی از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]

  • حمیدیان، اکرم نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]

خ

  • خدادادیان، میلاد نقش جنسیت در محدودیت‌های ادراک‌شده و انگیزه‌های مشارکت گیمرهای ایرانی بر اساس مدل پیوستار روان‌شناختی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 235-205]

  • خرازی محمدوندی آذر، زهرا شناسایی مولفه های تأثیرپذیری سیاست گذاری رسانه ای از داده های پارادایمیک فضای مجازی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 361-323]

  • خسروی، صدرا مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 50-1]

  • خورسندی طاسکوه، علی کارکردها و موانع استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 454-425]

د

  • دادگسترنیا، محمدعلی واکاوی کارزار تویئتری روایات آزار جنسی بر پایه علوم اجتماعی محاسباتی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 204-159]

  • دانایی، ابوالفضل طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • درتاج، فریبرز مدل علّی استفاده آسیب‌زا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با واسطه‌گری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 103-79]

  • دهقان دهنوی، حسن ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]

ر

  • رحیمی، مرضیه عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتس‌آپ به جای مهاجرت به پیام‌رسان‌های داخلی پس از فیلتر تلگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 222-175]

  • رحمانی، الهه نقش رسانه‌های نوین در سبک زندگی سلامت‌محور (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 121-81]

  • رستم‌بیک تفرشی، آتوسا تحلیل گفتمان پیکره بنیاد اخبار «کرونا» در مطبوعات ایران [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • رشیدی کمیجان، علیرضا تحلیل احساسات مبتنی بر متن‌ کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]

  • رضاپور، داود دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • رضوی زاده، سید نورالدین پنداشت مردم تهران از سلبریتی‌ها در عصر رسانه های مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • رفیع زاده، ریحانه نقش واسطه‌های کنترلی در نگاشت طرح‌وارۀ بدن بازیکن در بازی‌های ویدئویی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 157-129]

  • رقیب دوست، شهلا تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 247-223]

  • روشندل اربطانی، طاهر طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 280-249]

س

  • سیاوشی، ملیحه زمینه‌های پذیرش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط(SME) [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • سیدان، فریبا مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • سید کلالی، نادر تحلیل تأثیر جهت‌گیری بازار بر عملکرد کسب‌وکار: نقش میانجی پذیرش شبکه‌های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 127-105]

  • سرکشیکیان، سمانه السادات نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوج‌های مراجعه کننده به دادگاه خانواده [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 510-475]

ش

  • شیخ الاسلامی، محمدحسن دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • شرفی، محمد تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازه‌های مدل پذیرش فناوری دیویس [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • شریفی‌فرد، سیدعلی بررسی و تحلیل بازی‌های دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایده‌پردازی جهت طراحی، بومی‌سازی و ارتقای کیفیت بازی‌های ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]

  • شفیعی، مرتضی طراحی مدل تحلیل‌پوششی‌داده‌های ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 364-319]

  • شقاقی، ویدا تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 247-223]

ص

  • صابری زفرقندی، محمدباقر نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوج‌های مراجعه کننده به دادگاه خانواده [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 510-475]

  • صدر ارحامی، نفیسه نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]

  • صفاری، مرجان نقش جنسیت در محدودیت‌های ادراک‌شده و انگیزه‌های مشارکت گیمرهای ایرانی بر اساس مدل پیوستار روان‌شناختی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 235-205]

ط

  • طلوعی اشلقی، عباس تحلیل احساسات مبتنی بر متن‌ کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]

ع

  • عبدالهی نژاد، علیرضا کارکردها و موانع استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 454-425]

  • عقیلی، وحید طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 280-249]

  • علیخواه، فردین از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]

ف

  • فائزی رازی، فرشاد طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • فرج زاده، کامران تحلیل احساسات مبتنی بر متن‌ کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]

  • فرودی، پانته آ تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 247-223]

ق

  • قائمی، فاطمه مدل علّی استفاده آسیب‌زا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با واسطه‌گری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 103-79]

  • قبله وردی، هانیه بررسی و تحلیل بازی‌های دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایده‌پردازی جهت طراحی، بومی‌سازی و ارتقای کیفیت بازی‌های ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]

  • قدسی، امیر محمد کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالب‌های گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همه‌‌گیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]

  • قربان جهرمی، رضا مدل علّی استفاده آسیب‌زا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با واسطه‌گری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 103-79]

  • قطبی، سیدعلی بررسی و تحلیل بازی‌های دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایده‌پردازی جهت طراحی، بومی‌سازی و ارتقای کیفیت بازی‌های ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]

ک

  • کیاء، علی اصغر مردم نگاری فرهنگ شبکه ای کاربران ایرانی اینستاگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 80-51]

  • کاشانی، مریم ارائه الگوی تأمین مالی شرکت‌های نوپای حوزه تماشای آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 424-391]

  • کاظمی سراسکانرود، زهرا شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 390-363]

  • کرمانی، حسین کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالب‌های گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همه‌‌گیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]

  • کریمیان طالخونچه، نجمه نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]

  • کلاهی، محمد رضا پنداشت مردم تهران از سلبریتی‌ها در عصر رسانه های مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • کمری، غلامرضا قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • کوثری، مسعود مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 50-1]

  • کوهستانی، سمانه از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]

گ

  • گنجی، فرید تحلیل تجربه زیسته ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 9، شماره 35، 1402]

ل

  • لیبراتی، نیکلا نقش واسطه‌های کنترلی در نگاشت طرح‌وارۀ بدن بازیکن در بازی‌های ویدئویی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 157-129]

  • لطیفی شیره جینی، مهدی رسانه‌های خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران [دوره 9، شماره 35، 1402]

م

  • متحدین، مهرنوش مدل علّی استفاده آسیب‌زا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با واسطه‌گری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 103-79]

  • مجیدی قهرودی، نسیم شناسایی مولفه های تأثیرپذیری سیاست گذاری رسانه ای از داده های پارادایمیک فضای مجازی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 361-323]

  • محقق معین، زهرا مطالعات رسانه‌های نوین در دانشگاه‌های هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 322-281]

  • محمدی، سردار تحلیل تجربه زیسته ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • محمدی نسب، مهدی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتس‌آپ به جای مهاجرت به پیام‌رسان‌های داخلی پس از فیلتر تلگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 222-175]

  • محمودیان عطاآبادی، حمید طراحی مدل تحلیل‌پوششی‌داده‌های ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 364-319]

  • مدرسی، میثم واکاوی تأثیر اینستاگرام بر قصد کارآفرینی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 398-365]

  • میرزایی، مهتاب تحلیل تأثیر جهت‌گیری بازار بر عملکرد کسب‌وکار: نقش میانجی پذیرش شبکه‌های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 127-105]

  • مصطفوی کهنگی، فرحناز نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]

  • مظفری، شاهین طراحی مدل تحلیل‌پوششی‌داده‌های ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 364-319]

  • معتمدی، مهدی طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 280-249]

  • معصومی، فاطمه زمینه‌های پذیرش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط(SME) [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • معنوی راد، میترا نقش واسطه‌های کنترلی در نگاشت طرح‌وارۀ بدن بازیکن در بازی‌های ویدئویی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 157-129]

  • مهدوی زاهد، مهدی مطالعات رسانه‌های نوین در دانشگاه‌های هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 322-281]

  • موقر، مرتضی شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 390-363]

ن

  • نادری ورندی، منوچهر تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 247-223]

  • نقیب السادات، سیدرضا نقش رسانه‌های نوین در سبک زندگی سلامت‌محور (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 121-81]

  • نیک بخش، مرسده مردم نگاری فرهنگ شبکه ای کاربران ایرانی اینستاگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 80-51]

  • نوریجانی، علی ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]

  • نوروزی سید حسینی، رسول نقش جنسیت در محدودیت‌های ادراک‌شده و انگیزه‌های مشارکت گیمرهای ایرانی بر اساس مدل پیوستار روان‌شناختی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 235-205]

login